Třídění a archivace
Počet produktů: 69

Třídění a archivace 

Jak zařídit, abyste se vždy a rychle vyznali ve všech papírech, co máte v kanceláři? Pomoci vám může naše nabídka produktů, které se skvěle hodí k třídění a archivaci. U nás si vyberete kvalitní euroobaly, pořadače, rychlovazače, rozlišovače, organizéry, desky i krabice. Vše ve vaší kanceláři bude mít své přesné místo.

Pomůžeme vám v archivaci v...

Jak zařídit, abyste se vždy a rychle vyznali ve všech papírech, co máte v kanceláři? Pomoci vám může naše nabídka produktů, které se skvěle hodí k třídění a archivaci. U nás si vyberete kvalitní euroobaly, pořadače, rychlovazače, rozlišovače, organizéry, desky i krabice. Vše ve vaší kanceláři bude mít své přesné místo.

Pomůžeme vám v archivaci vašich dokumentů

Základní filozofií naší společnosti Fintania Trade s.r.o. je poskytnout svým zákazníkům nejvýhodnější podmínky k nákupu vybavení do kanceláře online. Cílem je vám pomoci ušetřit čas i peníze. Rádi se staneme vašim spolehlivým partnerem, který vám vždy dodá veškeré potřebné zboží včas.

Celý text

Podkategorie

  • Pořadače

    Kancelářské pořadače A4 jsou vhodné na organizaci dokumentů, třídění a archivaci. Jednotlivé pořadače pak označíte na hřbetu a vždy tak budete vědět, kde které pracovní materiály máte.

    V naší nabídce najdete:

    • pákové pořadače A4 o síle hřbetu 8 cm i 5 cm,

    • kroužkové pořadače o síle hřbetu 8 cm i 5 cm a to v provedení 2 kroužkový pořadač i 4 kroužkový pořadač s různou velikostí a tvarem kroužku,

    • archivní pořadače s kapsou.

  • Rychlovazače

    Jdete na jednání a potřebujete mít důležité papíry po ruce v přehledné a reprezentativní formě? Chcete rozdat klientům své návrhy? Pro všechny tyto případy se skvěle hodí naše rychlovazače. Vybrat si můžete rychlovazače plastové i papírové. Všechny typy nabízíme v mnoha krásných barvách.

    Rychlovazače vám usnadní práci

    Rychlovazače by neměly chybět v žádné kanceláři. Na tomto místě si jich můžete objednat dostatečné množství a s nimi i další kancelářské vybavení a doplňky. Součástí naší nabídky je také drogistické zboží a občerstvení, které v kanceláři rovněž využijete. 

  • Desky na spisy

    Když budete mít ve svých spisech a papírech pořádek, výrazně vám to usnadní práci. Snadno se zorientujete a budete tak při práci mnohem rychlejší. Připravili jsme pro vás papírové i plastové desky na spisy. Můžete si tak vybrat variantu, která vám více vyhovuje. Rovněž zde najdete psací podložky a desky pro řidiče.

    Desky na spisy zjednoduší vaši práci

    Jestliže právě hledáte kvalitní desky na spisy v různých barevných škálách, jste na správném místě. V našem online katalogu jich najdete stovky. Vyberte si desky na spisy podle svých požadavků. Nezapomeňte si prohlédnout i naši další nabídku kancelářských doplňků, bez kterých se neobejdete.

  • Prospektové a zakládací obaly

    Nechali jste si vytvořit nové prospekty pro svou společnost? V tom případě jistě oceníte naše prospektové a zakládací obaly, které jsou velice praktické a vaše prospekty v nich budou vypadat prostě skvěle. Vaše propagace s nimi již nebude mít ani jednu chybičku. Navíc je u nás nakoupíte za výhodnou cenu.

    Udělejte si v kanceláři pořádek s prospektovými a zakládacími obaly

    Kromě prospektových a zakládacích obalů jsme pro vás rovněž připravili také nabídku prospektových obalů na CD. Pravidelně aktualizujeme ceníky u všech nabízených produktů, abychom vám je mohli nabízet levněji. Také pravidelně připravujeme speciální akční ceny na vybrané produkty.

  • Plastová pouzdra

    Plastová pouzdra se dají použít k různým účelům. Vždy plní jednu důležitou funkci a tou je ochrana. Efektivně totiž ochrání vše, co do nich vložíte, před znečištěním, pokrčením atp. Vaše doklady, kreditní karta, tramvajenka i písemnosti budou v plastovém pouzdru vždy v bezpečí.

    Plastová pouzdra na kreditní kartu a další doklady

    Zaujala vás naše nabídka kancelářského nábytku a kancelářských doplňků? Vždy můžete být v obraze, co je v naší nabídce nového. Využijte možnost registrovat se k odběru našeho newsletteru. Pravidelně vás jeho prostřednictvím budeme informovat o novinkách v sortimentu i zajímavých akčních cenách.

  • Plastové zásuvky,stojany na dokumenty

    Jak docílit toho, že na svém pracovním stole budete mít vy nebo vaši zaměstnanci pořádek? Využít můžete praktických plastových zásuvek na dokumenty z naší nabídky. Potřebné dokumenty jednoduše roztřídíte a zároveň je budete mít vždy po ruce. Tento způsob je ideální, když už nemáte místo v šuplících.

    Plastové zásuvky na dokumenty si u nás můžete vybrat v mnoha barvách. Tyto zásuvky nemusíte mít jen na stole, ale můžete je rovněž uspořádat například do přehledného odkládacího vozíku na kolečkách. Variant je velké množství. Svou objednávku můžete vytvořit ještě dnes.

  • Tabule korkové a nástěnky samolepicí
  • Rozlišovače

    Chtěli byste vždy přesně vědět kam šáhnout? Přesně k tomu vám pomohou rozlišovače, které využijete v diářích, šanonech i pracovních deskách. Barevně si rozdělíte vše potřebné a to pak také rychle najdete. Nabízíme rozlišovače ve formě papírových štítků i klasické rozlišovače a to s číselným či abecedním označením.

    Kancelářské rozlišovače v našem eshopu

    Nakupovat na našem e-shopu je tak snadné. Nejen, že můžete vytvořit objednávku kdykoli máte čas a náladu, ale díky našemu přehlednému katalogu produktů vždy rychle najdete přesně to, co hledáte. Veškeré ceny nabízeného zboží uvádíme jak s, tak i bez DPH.

  • Katalogové knihy

    Chcete vytvořit přehledný katalog svých výrobků nebo služeb? Jistě se vám budou hodit naše katalogové knihy. Připravili jsme pro vás mnoho zajímavých variant. Objednat si můžete barevné katalogové knihy i ty s klasicky černým obalem. Vybrat si můžete katalogové knihy s různým počtem listů.

    Katalogová kniha A4

    Máte dotaz ohledně našeho zboží? Rádi vám ho zodpovíme telefonicky, emailem nebo osobně v naší pobočce v Praze. V našem katalogu zboží, který najdete na těchto stránkách, se snadno zorientujete. Jednotlivé produkty můžete porovnat rovněž mezi sebou, nebo filtrovat dle vámi zvolených kategorií. 

  • Organizéry

    Jestliže chcete mít v kanceláři pořádek v dokumentech a dalších pracovních materiálech, neobejdete se bez našich praktických organizérů. Organizéry nabízíme v mnoha provedeních, barvách i stylech. U zákazníků velice oblíbené jsou i tzv. multifunkční aktovky, do kterých přehledně uložíte vše potřebné.

    Plastové úložné organizéry a další 

    Tvoříte objednávku a nejste si jistí, že jste si vzpomněli na vše, co v kanceláři momentálně potřebujete? Prohlédněte si naši kategorii nejprodávanějšího zboží. Možná zde narazíte na to, co jste zapomněli. Nezapomeňte, že veškeré zboží vám nabízíme za tu nejlepší cenu na trhu.

  • Archivační krabice a boxy

    Archivační krabice a boxy jsou ideálním řešením pro archivaci dokumentů a kancelářských materiálů. Do jedné krabice uskladníte hned několik pořadačů. Archivační krabice pak můžete uschovat do vašeho skladu. Vaše dokumenty budou chráněny před prachem i znečištěním.

    Archivační krabice na šanony A4

    S námi při vybavování své kanceláře výrazně ušetříte! Navíc pokud bude vaše objednávka nad pět tisíc korun, zboží vám doručíme zcela zdarma po celém území České republiky. Více informací se o dodacích podmínkách dozvíte v našich obchodních podmínkách. 

na stránku
1 – 24 z 69 položek
1 – 24 z 69 položek
Pozastavení provozu internetového obchodu helap.cz

Vážení zákazníci,

děkujeme za Váš zájem o nákup na našem eshopu, ale momentálně je eshop z technických důvodů k 31.12.2019 pozastaven.

Děkujeme za pochopení

Fintania Trade s.r.o.