Informace

Katalog

Hloubka
výška stolu (cm)
Kancelářský nábytek
Počet produktů: 47

Kancelářský nábytek  

Fintania Trade s.r.o. je certifikovaný prodejce :

  • kancelářského nábytku HOBIS,

  • managerského nábytku EXNER,

  • kancelářských židlí Office Pro.

Proto jestliže se zajímáte o kvalitní český kancelářský nábytek, jste na správné adrese. Naše společnost se specializuje právě na kompletní vybavování vašich kanceláří. Připravili jsme pro vás kancelářs...

Fintania Trade s.r.o. je certifikovaný prodejce :

  • kancelářského nábytku HOBIS,

  • managerského nábytku EXNER,

  • kancelářských židlí Office Pro.

Proto jestliže se zajímáte o kvalitní český kancelářský nábytek, jste na správné adrese. Naše společnost se specializuje právě na kompletní vybavování vašich kanceláří. Připravili jsme pro vás kancelářský nábytek, který je moderní a vysoce odolný. Navrhněte si svou kancelář přesně podle svých představ. V naší nabídce zcela jistě najdete variabilní nábytek, který bude odpovídat vašim vizím.

Kancelářský nábytek Praha

Ať už máte zájem o luxusní kancelářský nábytek, nebo o klasický standard, u nás najdete vše. Pečlivě pro vás vybíráme konkrétní druhy nábytku tak, aby splňovaly i vysoké nároky. Na veškeré zboží poskytujeme záruční dobu minimálně 24 měsíců. Za kvalitou našeho kancelářského nábytku si stojíme a tak často poskytujeme nadstandardní záruční doby. Prohlédněte si naši kompletní nabídku, kterou najdete právě na tomto místě. Nakoupit můžete pohodlně  online. Pokud si z našeho katalogu nevyberete, můžeme vám také vyrobit tzv. atypy - na zakázku vám podle vašich zadaných rozměrů vyhotovíme jakýkoliv kus nábytku. 

Kancelářský nábytek HOBIS 

Nabízíme především dvě oblíbené značky – kancelářský nábytek HOBIS. Značka HOBIS je ryze česká a je certifikována Technickým a zkušebních ústavem stavebním TAZUS. Jsme oficiálním prodejcem na území České republiky a zajišťujeme také interiérové návrhy ve formátu 3D v Arconu. Největší zájem je o nábytek řady HOBIS 2018 - viz:

KATALOG: http://www.officepro.cz/data/files/Hlavni_katalog_2018_CZ.pdf

CENÍK: http://www.officepro.cz/data/files/cenik_hobis_2018_cz.pdf

Celý text

Podkategorie

  • Kancelářské židle a křesla

    Bolí vás při práci záda? Správné sezení je při každém sedavém zaměstnání velmi důležité. Jestliže hledáte kvalitní kancelářské a jednací židle, které budou vhodnou podporou vaše záda i záda vašich zaměstnanců, jste na správné adrese. Naše kancelářské a jednací židle vás budou také vhodně reprezentovat. Vybírat můžete mezi různými materiály – kůží, koženkou, síťovinou atd. Nové kancelářské židle můžete sladit také s našimi kancelářskými stoly té nejvyšší kvality.

    Kancelářské a jednací židle Praha pro vaši kancelář

     Nevíte, podle jakých parametrů vybrat vhodné kancelářská křesla OFFICE PRO? Rádi vám poradíme. Mezi základní parametry patří například výška židle, její nosnost, výška sedáku nebo rozměry. Snažíme se vám výběr co nejvíce usnadnit a tak si u nás můžete nové kancelářské a jednací židle vybrat právě podle těchto parametrů. Díky speciálnímu filtru vždy zobrazíte jen židle, které vyhovují vašim požadavkům. 

    Největší zájem je o kancelářské židle a křesla modelové řady HOBIS 2012.

  • Podložky pod židle

    Podložky pod židli

    jsou vyrobeny z nejlepšího materiálu polykarbonátu a jsou určeny pro ochranu koberců a tvrdých podlah při pojezdu kolečkové židle nebo křesla.

    Ochranná podložka pod židli z polykarbonátu má tyto výhody:

    • jsou průhledné a proto nenaruší Vaše interiérové klima,

    • polykarbonát na rozdíl od jiných umělých hmot (např. PET, PVC atp.) je materiálem bez vůně, zbavený toxických příměsí a je vhodná pro podlahové topení,

    • rohože z polykarbonátu nenesou žádné nebezpečí pro alergiky a jsou plně recyklovatelné. Tyto vlastnosti je předurčují pro bezpečné používání v obytných a kancelářských místnostech,

    • rohože z polykarbonátu jsou tenké a mají zkosené hrany, proto nájezd židle je naprosto bezproblémový. Podložka těsně přiléhá k podlaze anebo ke koberci a není žádnou překážkou pro uživatele,

    • ochranné podložky z polycarbonátu zajišťují trvalou ochranu Vaší podlahy. Použití ochranných podložek chrání podlahu před zašpiněním, oděry a před hrubým mechanickým poškozením.

    Podložka pod židli polykarbonát - použití : pod židle, křesla, stoly, grily, květináče, aquabary atp..

    Podložka pod kancelářskou židli POLYKARBO zajistí příjemný pojezd židlí ať již přes koberec či hladkou podlahu, aniž byste ji nějak poškodili.

    Polykarbonátová podložka pod židli zn. POLYKARBO a SMARTMATT jsou nezbytným doplňkem Vaší kanceláře pro její hladký chod.

  • Kancelářské stoly

    Každý z nás při práci potřebuje dostatečný prostor a kvalitní zázemí. Výběr vhodného kancelářského stolu je proto klíčový. Dobrý stůl by vám měl nejen poskytovat vhodné zázemí, ale měl by být také dostatečně reprezentativní. Velmi důležitý je nejen design stolu, ale také kvalitní materiál, ze kterého je vyroben. My vám zaručíme, že váš nový kancelářský stůl bude pevný, odolný a bude mít dlouhou životnost.

    Pro vaši práci je ideální kancelářský stůl HOBIS

    V naší jedinečné nabídce najdete kancelářské stoly office pro v mnoha variantách a provedeních. Vybrat si můžete z širokého množství pracovních desek, patek a dalších nezbytných součástí každého stolu. Kancelářské stoly HOBIS od naší firmy vám poskytnou také dostatečný úložný prostor. Zkušenosti s prodejem kancelářského nábytku máme již od roku 1992. Rádi vám s výběrem vhodného nábytku pomůžeme a společně s vámi vybereme to nejlepší řešení.

  • Kancelářské skříně

    Kancelářské skříně HOBIS jsou nezbytnou součástí každé dobré kanceláře. Jestliže právě zařizujete novou kancelář, neměli byste minout naši nabídku značkových kancelářských skříní. Připravili jsme pro vás skříně různých výšek a velikostí. Sami si můžete nastavit například počet a rozložení polic ve skříních. Při výrobě námi nabízených kancelářských skříní jsou dodržovány vysoké standardy a výsledkem tak je atraktivní nábytek s dlouhou životností.

    Uzamykatelné kancelářské skříně a další doplňky

    Jestliže chcete nakoupit nové vybavení do své kanceláře rychle a bez zbytečných průtahů, nacházíte se na tom správném místě. Online si vyberte ty pravé kancelářské skříně Office Pro a další zařízení, které nesmí v žádné kanceláři chybět. Celý proces od objednání zboží až po jeho doručení je bleskový. Je u nás najdete kvalitní policové skříně do kanceláře za ty nejlepší. Připravujeme také speciální akce a slevy.

    Kancelářské skříně HOBIS nabízíme v provedení :

    • kancelářské skříně vysoké,

    • kancelářské skříně střední,

    • kancelářské skříně nízké,

  • Kancelářské sestavy HOBIS

    Co si představíte pod pojmem kancelářské sestavy? Nemoderní a nefunkční nábytek? Opak je pravdou. Prohlédněte si naši nabídku kancelářských sestav, které jsou moderní a velmi praktické. Nabízí přesně to, co potřebujete - dostatek úložného prostoru pro všechny vaše dokumenty a materiály. Vyberte si takovou kancelářskou sestavu, která vám bude vyhovovat svou velikostí. Všechny námi nabízené sestavy si můžete také mezi sebou navzájem porovnat, což vám může usnadnit rozhodování.

    Kancelářské sestavy nábytku - stoly i skříně

    Proč zakoupit kancelářské sestavy právě u nás? Kromě kvalitního nábytku, který je pro nás samozřejmostí, vám nabízíme také další benefity. Prostřednictvím našeho internetového obchodu si můžete novou kancelářskou sestavu vybrat v kterýkoli den a denní dobu. Vaši objednávku rychle zpracujeme a nový nábytek vám dodáme do dvou pracovních dní. S námi tak ušetříte čas i peníze. V případě potřeby vám novou kancelářskou sestavu také smontujeme.

  • Nábytek do recepce

    Recepce je důležitou součástí každého sídla firmy. Právě recepci totiž uvidí váš potencionální klient jako to první, když vstoupí do budovy. Měla by tak na něj udělat dobrý dojem, a to nejen tím, jak schopný člověk recepci vede, ale také svým vybavením. Nepodceňte výběr nábytku do recepce a prohlédněte si naši nabídku. Připravili jsme pro vás ten největší výběr kvalitního nábytku, bez kterého se žádná recepce neobjede.

    Jaký nábytek do recepce zvolit?

    Nábytek do recepce pro vás pečlivě vybíráme u našich spolehlivých dodavatelů nábytku. Rozhodně se tedy vyplatí nakupovat právě u naší společnosti. Firma Helap je synonymem pro kvalitní kancelářský nábytek a veškeré doplňky. Vybavíme vám kancelář od podlahy až po strop kvalitním vybavením, včetně kancelářských potřeb, prezentační techniky a drogistického zboží.

  • Kuchyně do kanceláře

    Co je neodmyslitelnou součástí každé kanceláře? Přece kuchyňka. Je to místo, kde si můžete připravit drobné občerstvení, nebo ohřát oběd donesený z domova. Uvaříte si zde také kávu nebo čaj. Kancelářská kuchyňka zvyšuje komfort zaměstnanců a má tak pozitivní vliv na jejich pracovní výkon. Jestliže kuchyňku ve své firmě ještě nemáte, je nejvyšší čas ji zařídit. V naší nabídce najdete vše potřebné. Kuchyň do kanceláře s námi vytvoříte snadno, rychle a za rozumnou cenu.

    Kancelářská kuchyně

    Pokud se rozhodnete vytvořit kuchyň do kanceláře právě s naší společností, získáte celou řadu výhod. Za prvé budete mít velký výběr a veškeré poradenství. Bez odkladu zodpovíme všechny vaše dotazy. Za druhé nakoupíte za jedinečné ceny. Za třetí získáte kvalitní vybavení. Vše vám také dodáme až k vám domů a to do dvou pracovních dní od vyřízení objednávky. Neváhejte a objednávejte online. V naší nabídce najdete veškerý kancelářský nábytek.

  • Zásuvkové panely

    Zdá se vám, že ve vaší kanceláři nemáte dostatek zásuvek? Potřebujete přece připojit počítač, mobilní nabíječku, tablet, osvětlení, HDMI, USB a další elektrická zařízení. Abyste tento problém nemuseli již nikdy řešit, připravili jsme pro vás nabídku přípojných míst VAULT, která vyřeší všechny vaše problémy. Tato multifunkční přípojná místa - panel VAULT - se skvěle hodí do každé kanceláře a udělají vám skvělou službu, zejména když jsou zabudována do kancelářských stolů. Přípojná místa VAULT mají také řadu bezpečnostních prvků a přípojné kabely vč. koncovek pro bezproblémové zasunutí do zásuvek na podlaze.

    Zásuvkový panel VAULT vám přináší komfortní řešení. Vybrat si můžete z otočných panelů, výklopných panelů a pevných panelů. U nás najdete vždy jedinečné řešení právě pro vaši kancelář. Naše zboží je té nejvyšší kvality a všechny panely jsou opatřeny certifikátem Elektrotechnického zkušebního ústavu. Objednejte přípojná místa VAULT ještě dnes a již do dvou pracovních dní vám vaši objednávku doručíme. Nezapomeňte si prohlédnout také další nabídku našeho kancelářského nábytku a doplňků.

    Elektrické zásuvky  VAULT přináší elegantní řešení v použití elektrických, datových a AV přípojných bodů.

    * Zásuvkové panely VAULT lze instalovat na všechny typy stolů zn. HOBIS a EXNER a prakticky použít v kancelářích, školících místnostech, jakož i v hotelových pokojích či kuchyních. Nejvíce žádaný typ: VAULT BTCZ 043

    * VAULT zásuvky jsou plně vybaveny potřebnými kabely vč. koncovek a po montáži jsou ihned připraveny k použití pouhým stiskem tlačítka. Otáčení celé zásuvkové jednotky je prováděno pomocí el. motoru s magnetickou spojkou.

    * VAULT je vybaven fotobuňkou, která brání otočení a zavření jednotky, pokud je v jakékoliv zásuvce zastrčen kabel. Tím je zamezeno poškození kabelů.

    * Na všechny nabízené moduly VAULT – moduly BTCZ, BTDZ a PTCZ je vydán Certifikát EZÚ. Jednotlivé moduly jsou fixně nakonfigurované a nelze je měnit či doplňovat.

    Provedení VAULT panel:

    VAULT BTCZ - elektricky otočný panel:  BTCZ 002, BTCZ 003, BTCZ 004, BTCZ 009, BTCZ010, BTCZ 011, BTCZ 012, BTCZ 013, BTCZ 013, BTCZ 014, BTCZ 043,

    VAULT BTDZ - mechanicky výklopný panel: BTDZ 012, BTDZ 031, BTDZ 041,

    VAULT PTCZ - pevný panel: PTCZ 016,

  • Ergo nábytek MANADE

    MANADE Paris - francouzský výrobce se specializuje na design a ergonomii pracovního prostředí u kancelářského stolu.

    Zejména se jedná o doplňky k pracovnímu stolu, např. závěsné odkladače a stolní lampy.

    Kompletní nabídka zboží je k dispozici v katalogu.

  • Doplňky do kanceláře

    Nejen na svém kancelářském stole byste měli mít vše tak, jak má být. Také pod svým stolem potřebujete spoustu důležitých doplňků.

    Proto jsme pro vás do naší nabídky zařadili praktické zboží, např.:

    • odpadkové koše,

    • podložky pod nohy,

    • prodlužovací kabely (napájecí kabely).

    Chcete se nás zeptat na podrobnější informace o kancelářských doplňcích pod stůl? Můžete tak učinit například telefonicky. Jestliže vám tato forma nevyhovuje, pak využijte náš email nebo ICQ. Rádi se vám budeme věnovat a zodpovíme vaše dotazy. 

  • Kovový nábytek

    Víte, že kov jako materiál má unikátní vlastnosti? Má velmi dlouhou životnost a je velmi odolný. Právě proto se používá také při výrobě kovového nábytku, který využijte v kanceláři i v dílně. Připravili jsme pro vás nabídku kovového nábytku, kde mimo jiné najdete kovové kartotéky, kovové skříňky do šatny, kovové lavice do šaten, kovové skříně atp. Zkrátka vše, co by se vám mohlo hodit. Vše najdete v našem přehledném katalogu kovového nábytku.

    Kovový dílenský nábytek

    Ať už potřebujete dovybavit kancelář, nebo vybavit šatnu pro zaměstnance, jste na správném místě. Naše nabídka kovového nábytku uspokojí každého. Vyberte si kvalitní kovový nábytek, který je vysoce funkční. V případě otázek při výběru konkrétního nábytku se můžete se svými dotazy obracet na náš proškolený personál. Vaše otázky rádi zodpovíme také online a to prostřednictvím ICQ nebo emailu. Dostupní jsme také na telefonu. 

  • Manažerský nábytek EXNER

    EXNER - prémiová značka kancelářského nábytku

    široký sortiment nábytku pro všechny úrovně - od pracovních míst pro administrativu - až po reprezentativní manažerské pracovny EXNER

    Prostorné pracovní stoly EXNER a robustní skříně EXNER nabízejí široké možnosti pro individuální vyjádření výsledného vzhledu kanceláře. Funkcionalistický design doplňuje charakteristická boční rámová konstrukce, která dotváří nezaměnitelný vzhled řady Expo+.

na stránku
1 – 24 z 47 položek
1 – 24 z 47 položek